Видання
Business Insider зв'язалося з низкою компаній, щоб дізнатися, як вони боролися зі спалахом коронавірусу. Ось як деякі мережі магазинів та закладів швидкого харчування, великі корпорації та модні бренди реагують на коронавірус:
Burberry
Генеральний директор Burberry Марко Гоббетті визнав, що спалах став серйозною проблемою для Burberry та інших дорогих модних брендів.
«Поки ми не можемо передбачити, як довго ця ситуація триватиме, ми залишаємось впевненими у своїй стратегії».
24 із 64 магазинів бренду в Китаї закриті, в той час як у 40 інших точках продажу діють «скорочені години роботи» та помітне «значне зниження об'ємів продажів».
Гоббетті продовжував говорити у своїй заяві, що компанія «вживає пом'якшувальних дій та всіх запобіжних заходів, щоб допомогти забезпечити безпеку та добробут своїх працівників».
McDonald's
McDonald's оголосив, що скасує свою Всесвітню конвенцію в Орландо і замість цього збере керуючих директорів і франчайзерів онлайн.
У
відеозверненні 6 березня Кріс Кемпчінскій сказав, що рішення «було прийнято нелегко» і відбулось це після консультацій з широким колом керівників McDonald's, а також з урахуванням глобальних обмежень на поїздки та інформаційних повідомлень Всесвітньої організації охорони здоров'я.
«Хотілося б, щоб наша система могла зібратися особисто в цьому році, я можу пообіцяти вам це — ми можемо зробити щось дійсно особливе, — сказав він у відео. — Ми постараємося змінити формат, звернувши увагу на цифровий досвід, і прийняти найбільш всеосяжну всесвітню конвенцію в нашій історії.
Starbucks В
останній заяві, опублікованій разом з даними щодо доходів Starbucks, мережа кав'ярень висловила занепокоєння щодо спалаху коронавірусу.
Президент і генеральний директор компанії Кевін Джонсон заявив, що «партнери компанії в Китаї орієнтуються на те, як представники сефри охорони здоров'я реагують на коронавірус».
Більше половини локацій Starbucks в Китаї закрито, в той час як години роботи всіх кафе підлягають модифікації «у відповідь на спалах коронавірусу», йдеться в прес-релізі. Компанія заявила, що її стратегія у фінансовій сфері не змінилася у відповідь на поширення вірусу, хоча вона відстежує такі фактори, як зниження відвідуваності та «збої в роботі».
«Ми як і раніше оптимістичні й віддані довгостроковим можливостям в Китаї, спираючись на спадщину нашого бренду і 20-річний досвід прибуткового зростання», — сказав Джонсон.
Victoria's Secret
Аналітики Morgan Stanley опублікували замітку 2 березня, в якій розглядається вплив коронавируса на Victoria's Secret.
Вони написали, що керівництво материнської компанії L Brands «підкреслило, що Китай є важливим джерелом сировини для всього бізнесу». Результат? Запуск певних моделей білизни та одягу для весняного модельного ряду Victoria's Secret буде відтерміновано на період від двох до чотирьох тижнів.