Активність тисячоліть і всіх поколінь також впливає на мінливі тенденції в КСВ. Можна очікувати, що компанії будуть публічно виступати проти домагань та дискримінації на робочому місці завдяки руху #metoo. Різноманітність на робочому місці буде продовжувати розширюватися, охоплюючи людей всіх рас, статей, культур, інвалідності та сексуальної орієнтації.
Для мілленіалів і покоління Z соціально відповідальні компанії ще більш важливі. Вони вважають, що компанії повинні інвестувати в поліпшення суспільства і шукати рішення, які допоможуть в цьому. Компанії повинні поділитися тим, як вони намагаються справити позитивний вплив на світ, щоб громадськість могла бачити соціальні ініціативи, які вони запроваджують.
Чи знаєте ви, що деякі покупці в своїх тендерах на 30% враховують корпоративну соціальну відповідальність (КСВ) і соціальну цінність?
Звіт Social Enterprise UK (SEUK) показав, що кожна третя компанія в Англії в даний час регулярно враховує соціальну цінність і корпоративну соціальну відповідальність (CSR) при закупівлі товарів чи послуг, при цьому кожна четверта має політику соціальної цінності.
Корпоративні соціальні інвестиції можуть допомогти Вам створити репутацію відповідального бізнесу, що, в свою чергу, може привести до конкурентної переваги. Компанії часто віддають перевагу постачальникам, які дотримуються відповідальної політики, оскільки це може відображати те, якими їх бачать клієнти. Деякі клієнти не просто вважають за краще мати справу з відповідальними компаніями — вони наполягають на цьому.