особистий кабінет
ЧАСТІ ПИТАННЯ
Купівля
Документи
Підписка
ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПІСЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ НЕ НАДІЙШОВ ЛИСТ НА ПОШТУ?
Ви можете натиснути на кнопку "Особистий кабінет", а там увести свій email та створити пароль
Скільки часу зберігається куплений продукт в особистому кабінеті?
Продукт зберігається та оновлюється протягом одного року
Де знайти куплений продукт?
Знайти куплений продукт можна у Особистому кабінеті. Якщо при відкритті кабінету ви не побачили продукт – натисніть на піктограму із силуетом людини справа збверху. Опісля із випадаючого списку виберіть необхідний вам продукт
Чи можу я купити додаткові послуги із пакету Преміум після купівлі головного продукту?
Так. Якщо ти оплатив (-ла) та отримав (-ла) доступ до документів, проте маєш додаткові питання щодо їх заповнення, процедури їх подання чи інші питання правового характеру, ти можеш додатково купити Пакет Преміум та отримати консультацію юриста.
Чи акумулюються невикористані послуги при покупці місячної підписки?
Ні, якщо ти не скористався (-лась) якоюсь із послуг із твого пакета протягом місяця, вони не можуть бути перенесені на наступний, при оновлені абонементу.
Чи можна обрати кілька продуктів одразу?
Так. Можна обрати та оплатити одразу кілька продуктів. При купівля декількох продуктів одночасно, вони з’являться в Особистому кабінеті протягом 10 хвилин.
Чи продукти, які я купив (-ла) будуть автоматично оновлюватись відповідно до змін законодавства?
Так. Ми ретельно слідкуємо за оновленням законодавства та змінюємо документи та додаткові матеріали, якщо це потрібно. Ця опція доступна для усіх користувачів, незалежно від придбаного ними пакету.
Не знайшов відповіді на питання, яке у тебе виникло?
Напиши нам і ми будемо раді допомогти!
Зв’язатись із нами
Політика конфіденційності
Умови користування сайтом
Підписуйтесь на оновлення та особливі пропозиції
Продукти
Розділи
Кар’єра
код ЄДРПОУ: 42414243
Made on
Tilda