Click to order
Ваше замовлення
Total: 
Для отримання доступу до продукту залиште свої дані нижче.
Ваше ім’я
Ваш e-mail
За цим email ми надамо вам доступ до ваших продуктів
Ваш телефон
Натискаючи кнопку, ви надаєте згаду на обробку своїх даних. Ми нікому не передаємо вказані вами дані
SOS Реєстрація Цей бот допоможе Вам швидко зорієнтуватись та домовитись за допомогу
 

Бізнес під час карантину: відкрий для себе позитив

«Як вижити під час карантину та вберегти власний бізнес?» — чи не найпоширеніше питання, яке доводиться чути від клієнтів протягом останнього місяця. Кризи такого маcштабу не було давно, відповідно, паніка огорнула всіх без винятку. Що ж можна вдіяти? Як вийти з цієї ситуації?
  • Софія Тодеренчук
«Як вижити під час карантину та вберегти власний бізнес?» — чи не найпоширеніше питання, яке мені доводиться чути від клієнтів протягом останнього місяця.

Так, кризи такого маcштабу не було давно, відповідно, паніка огорнула всіх без винятку.

Що ж можна вдіяти? Як вийти з цієї ситуації?
  • 1
    По-перше, опануйте паніку, усвідомте, що криза – це нормально та природньо
    Як показує світова практика, економічна криза має свою певну циклічність, відбувається періодично і це є неминучим: економіка гальмує, змінює старий курс і вибирає нову траєкторію руху. Попередні покоління пережили світові війни, перебудову, переділ 90-х тощо. Відтак, сама природа ринку змушує прибрати старі неефективні рішення і перерозподілити попит. І це нормально!

    Проблема полягає лише у непідготовленості суб'єктів господарювання до таких перемін.
  • 2
    По-друге, використайте на максимум можливості, які вам надає ситуація, що склалася
    Для прикладу:

    • Вивчіть законодавчі зміни, внесені у зв'язку з введенням карантину, використайте запропоновані пільги;
    • Скористайтеся державною допомогою по частковому безробіттю;
    • Встановіть наявність форс-мажорних обставин з метою уникнення відповідальності за несвоєчасне виконання договірних зобов'язань;
    • Проведіть переговори з контрагентами з метою укладення додаткових договорів для вигідного врегулювання для обох сторін ваших відносин на період кризи;
    • Надавайте послуги онлайн, де це можливо;
    • Перепрофілюйте свій бізнес, щоб не виникало простою.
    Звичайно, що цей перелік не є вичерпним та залежить від специфіки вашого бізнесу.
  • 3
    По-третє, сконцентруйте свою увагу на нових задачах
    Криза є поштовхом до прийняття нових викликів та самовдосконалення.

    Проаналізуйте, чого хоче ринок, за що клієнти готові платити гроші, чим ваш бізнес може бути корисним саме зараз. Подумайте над можливістю імплементації нових напрямків вашого бізнесу. Зосередьте увагу на наданні послуг чи виробництві товарів першої необхідності.

    При цьому будьте швидші та якісніші, ніж ваші конкуренти.
  • 4
    По-четверте, підтримайте своїх працівників
    Працівники – це найцінніше, що є у компанії. Разом з тим, в силу ситуації, що склалася, саме вони зазнають чи не найбільшого удару, адже ще вчора вони мали стабільну роботу і дохід, а сьогодні можуть залишитися на вулиці.

    Спілкуйтесь з ними та мотивуйте. Адже криза закінчиться, а хороший персонал знайти не так легко.

    До речі, криза – це чудовий період для пошуків потрібних вам професіоналів, адже далеко не всі компанії справляються зі збереженням штату.
І пам'ятайте, криза – це випробування та своєрідний урок, засвоюйте його, робіть висновки та будьте готові до того, що криза повториться знову.

А будь-які труднощі у бізнесі вам допоможе подолати команда професіоналів Main Business Partner.

Не забудьте підписатися, щоб отримувати всі матеріали першими
Made on
Tilda